Manual de Bune Practici

AMCOR (Asociația Consultanților în Management din România) a realizat cu ajutorul membrilor săi un Manual de Bune Practici.
 
Manualul este rezultatul muncii de colectare a unor studii de caz reale, din piața de consultanță din România, care au fost prezentate public în cadrul conferințelor regionale AMCOR din ultimii 2 ani: Conferința Regională de la Iași ”Clientul faţă în faţă cu consultantul în management. Criză. Comunicare. Etică” și Conferința Regională de la Timișoara ”Relația consultant-client: Criză. Comunicare. Etică”.
 
Documentul va fi tipărit în curând și diseminat gratuit în cadrul evenimentelor AMCOR, dar și la cerere membrilor AMCOR prin trimiterea unui e-mail la adresa alexandra.pusca@amcor.ro

Documentul în format electronic a fost deja machetat și este disponibil în două variante de prezentare:

Manual de bune practici - varianta 1
Manual de bune practici - varianta 2

Le mulțumim tuturor membrilor Asociației care s-au implicat în realizarea acestui document și sperăm ca acesta să vă fie util în activitatea profesională de zi cu zi.