Fabricat în România, un eveniment cu și despre afaceri românești de succes!

Connect Events vă așteaptă în data de 28 octombrie 2016, la salon Jubile din București, la conferința „Fabricat în România”.

Fabricat  în România este mai mult decât o simplă conferință, este un spațiu de business ce pune față în față producătorii români, reprezentanții celor mai importante brand-uri tradiționale și reprezentanți ai instituțiilor publice, cu scopul de a găsi cele mai bune soluții de dezvoltare atât pe piața românească cât și peste hotare.

Evenimentul va fi moderat de către Alice Nastase-Buciuța și este susținut de către Alpha Bank, CEC BANK, Electrotel, Finexpert, Conac Polizu, Amakron, Casa de Vinuri Cotnari, Djili Soy, Aeroport Tuzla, Bread & Spices, Arovit, Can 2000, Air Sea Forwarders și Jolidon.

Conferința va debuta la ora 10:30 și va reuni peste 170 de participanți, atât reprezentanți ai companiilor românești de succes cât și reprezentanți din partea autorităților.

Evenimentul va debuta începând cu ora 10.30 și va fi împărțit în două părți principale după următorul program:

10.00 – 10.30 Bun venit cu cafea și patiserie caldă

Panel 1 (10:30 – 15.10)

Fabricat în România: Prezentarea mediului de business autohton și a evoluției lui în ultimii 10 ani.
Ce piețe de desfacere există pentru producătorii români? Riscuri și oportunități
Consolidarea și dezvoltarea brand-urilor românești
Programe guvernamentale de susținere și dezvoltare a micilor producători

Sesiune de întrebări

Oportunități de viitor
Mândru producător în România!
Dezvoltare prin turism 100% românesc
Efectele legii 150/2016 asupra producătorilor români și a lanțurilor de magazine

Sesiune de întrebări

Panel 2 – Brand-uri de succes autohtone (15.30 – 18.30)
Tradiție și inovare în afaceri
Modele de business de urmat
Cum revigorezi un brand tradițional? Câteva exemple care ne inspiră.

Sesiune de întrebări

Cât de vandabile sunt pe piețele externe, produsele și serviciile cu Eticheta „Fabricat în România”
Campanii de promovare de succes

18.15 – 18.30 Încheierea evenimentului

Taxa de participare este 150 ron/1 pers., iar înscrierile se pot face pe pagina oficială www.connectevents.ro. Pentru oportunități legate de speech, promovare și parteneriate: rezervare@connectevents.ro (persoană de contact Silvana Oprea - 0721.291.201 )

Departament de Comunicare Connect Events & Connect Events Services SRL

Despre Connect Events

Connect Events s-a născut din dorința de a realiza pe piața din România evenimente și cursuri “altfel”. Am reușit de-a lungul timpului să realizăm o serie de cursuri care s-au evidențiat prin noutatea tematicilor dar și prin adaptarea lor perfectă la noua realitate a mediului de business autohton. Înțelegem că mediul dinamic în care ne dezvoltăm activitatea, este în permanentă schimbare și că nevoile de perfecționare din cadrul departamentelor unei companii au devenit tot mai specifice. Din dorința de a realiza programe care să cuprindă informații complete legate de principalii piloni ai unei companii, am lansat în 2015 seria programelor Master Class dedicate departamentelor de management, marketing, vânzări și departamentului financiar. Obiectivul acestor programe este să răspundă rapid unor necesități imediate și să ofere participanților încrederea și cunoștințele necesare pentru derularea cu succes a activității lor.