Cătălin Hristea (PMSolutions) este noul președinte al Asociației Consultanților în Management din România (AMCOR)

Asociația Consultanților în Management din România (AMCOR) a organizat luni, 23 noiembrie 2015, în cadrul hotelului Radisson Blu din București, Adunarea Generală a membrilor AMCOR, eveniment în cadrul căruia a fost ales noul președinte al Asociației, dl. Cătălin Hristea, directorul executiv al companiei Professional Management Solutions (PMSolutions) și un nou Consiliu Director pentru perioada 2015-2018.

Componența actualului Consiliu Director al Asociației este următoarea:

  1. Cătălin Hristea, PMSolutions, Președinte AMCOR
  2. Mihai Svasta,  INTEGRATED CONSULTING GROUP, Vicepreședinte AMCOR
  3. Bogdan Pletea, PMS CONSULTING GROUP 2003,Vicepreședinte AMCOR
  4. Silviu Stoica,  RAMBOLL  România, Membru în Consiliul Director AMCOR
  5. Romeo Ilie, EUROGRAPH RAM IMPEX, Membru în Consiliul Director AMCOR
  6. Augustin Boer, BDO BUSINESS ADVISORY,  Membru în Consiliul Director AMCOR
  7. Norbert Hoeckl, NORBERT HOECKL PFA,  Membru în Consiliul Director AMCOR
  8. Angelica Manea, DAL CONSULTING, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Nord Est
  9. Costin Sorici, PROJECT MANAGEMENT SOLUTION, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Sud Est
  10. Petre Luigi Luican, PROCONSULT, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Sud
  11. Marian Mocan, EXPERT Consulting, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Vest
  12. Cristian Găină, GAPA, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Centru
  13. Ana Timea Ghiulai, EUROTOP CONSULTING, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Nord Vest
  14. Alin Dumitru, LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Sud Vest.

În ceea ce privește cele mai importante proiecte care au fost inițiate în perioada  2011-2015, printre acestea se numără, îmbunătățirea reprezentării AMCOR în relația cu autoritățile centrale, atât autorități de management, cât și alte instituții și organisme ce interferează cu piața de consultanță, crearea unei structuri de evenimente care au ca obiectiv oferirea posibilității membrilor de a discuta teme profesionale de interes, de a semnala problemele cu care se confruntă în exercitarea profesiei, consolidarea sistemului intern de Atestare Națională, respectiv de Certificare Internațională pentru membrii AMCOR.

Un accent important s-a pus pe îmbunătățirea relației cu mediul academic, inclusiv prin participarea în proiecte comune prin care s-a asigurat practica profesională a studenților și masteranzilor în cadrul companiilor membre sau partenere AMCOR. Un alt proiect inițiat  a fost realizarea primei ediții a AMCOR Awards în anul 2013, concursul național al proiectelor de consultanță prin intermediul căruia acestea au putut concura la nivel european cu cele din state precum Italia, Austria, sau Spania.

 „Activitățile profesionale diverse, implicarea intensă și eficientă în mediul economic și în susținerea profesiei de consultant în management prin promovarea continuă a devizei asociației, Profesionalism și Etică, sunt câteva cuvinte cheie care sumarizează demersurile întreprinse pe perioada mandatului meu și care au fost discutate în cadrul Adunării Generale a AMCOR de luni, 23 noiembrie.

Sunt ferm convins că noua echipă de conducere, care îmbină remarcabil experiența, entuziasmul și dăruirea pentru creșterea profesiei, va duce AMCOR mai departe pe drumul său, și că îi vor demonstra încă o dată importanța și valoarea în contextul actual și viitor de pe piața de afaceri”, a declarat Sorin Caian, Președinte AMCOR 2011-2015.

Pentru perioada următoarea, pentru a continua procesul de consolidare a poziției pe care o deține AMCOR în piață, noua strategie propusă de către noul Președinte AMCOR, Cătălin Hristea, va urmări promovarea și dezvoltarea consultanței în management, adoptarea și susținerea standardelor profesionale în activitatea de consultanță în management, precum și urmărirea aplicării „Codului etic” al Asociației în rândul membrilor AMCOR.

Un loc important în activitatea pe care conducerea AMCOR o va avea în perioada următoare va fi apărarea intereselor profesionale ale membrilor asociației prin reprezentarea acestora în raport cu autoritățile, cu mediul de afaceri și cu alte organizații, diseminarea cunoștințelor de specialitate și pregătirea consultanților în management; și nu în ultimul rând  promovarea  pe piața de afaceri a sistemelor de asigurare a profesionalismului în consultanţă: atestarea naţională AMCOR a firmelor de consultanţă din România şi certificarea internaţională CMC a consultanţilor în management.