AMCOR vă recomandă conferința „IMM ReStart - Descoperă-ți potențialul”, Pitești, 28 mai

AMCOR, în calitate de partener media al evenimentului, vă recomandă conferința „IMM ReStart - Descoperă-ți potențialul”, organizată de Doingbusiness.ro. pe data de 28 mai, începând cu ora 8:30 în cadrul Hotelului Ramada Pitești.

Despre conferința „IMM ReStart - Descoperă-ți potențialul”, Pitești, 28 mai

Formatul evenimentului include sesiuni de prezentare în plen, un workshop interactiv și întalniri private pentru consultanță personalizată gratuită în șase domenii diferite – oferă  participanților un cadru propice pentru a descoperi și folosi în propriul beneficiu oportunități și instrumentele de dezvoltare personală și a afacerii. Evenimentul se adresează reprezentanților IMM - antreprenori, top manageri, manageri ai departamentelor financiar, resurse umane, vânzări, IT sau achiziții – care sunt invitați să își programeze participarea înregistrându-se gratuit pe pagina oficială: http://evenimente.doingbusiness.ro/event/33. Tot aici, participanții se pot programa pentru una sau mai multe dintre cele șase sesiuni de întâlniri private gratuite, care vor fi oferite de reprezentanții EY România (pe teme de fiscalitate), Telekom (soluții pentru optimizarea costurilor), REI Finance Advisors (fonduri disponibile pentru afaceri), Kompass Romania (instrumente de direct marketing, generare de leaduri), BSA | The Software Alliance (gestionarea corectă a software-ului) și BCR Pensii (motivarea și retenția angajaților).

În plenul conferinței, subiectele care vor fi supuse dezbaterii pe parcursul celor două sesiuni, acoperă o plajă largă de preocupări cu care se confruntă antreprenorii: noile reglementări fiscale și legislative din 2015 (EY România), soluții pentru motivarea și retenția angajaților (BCR Pensii), asigurarea afacerii și managementul riscului (Allianz-Țiriac Asigurări), insolvența și asigurarea de credit comercial (Coface) și, nu în ultimul rând, psihologia vânzărilor pentru a genera schimbări în comportamentul consumatorului (EY România). Tehnologia, și modul în care aceasta influențează dezvoltarea companiilor în era hiperconectivității este tema centrală a sesiunii interactive de workshop, prezentarile abordând subiecte privind soluțiile fixe și mobile (Telekom Romania), aspecte legislative legate de utilizarea software-ului (BSA | The Software Alliance), soluțiile cloud (Microsoft România) și direct marketing (Kompass România). Ca în toate edițiile “IMM ReStart”, finanțarea afacerii și sursele de fonduri disponibile antreprenorilor este dezbătută și la Pitești, prin prezentarea susținută de reprezentanții REI Finance Advisors, pe tema fondurile europene disponibile și a formalităților de accesare.

„Invităm antreprenorii din Pitești și zonele adiacente să participe la <<IMM ReStart>> pentru a afla informații de actualitate și interes care să îi ajute să își dezvolte afacerea, să beneficieze de oportunitățile existente și, nu în ultimul rând, să evite riscurile care le pot afecta activitatea. Avem, și de această dată, un program complex, amplu, realizat în colaborare cu reprezentanți de marcă din cele mai importante companii din țară, care vor susține prezentări și vor sta la <<masa discuțiilor>> cu participanții la eveniment, oferindu-le consultanță gratuită și sfaturile de care au nevoie”, a declarat Dumitru Ion, General Manager Doingbusiness.ro. 

Partenerii evenimentului de la Pitești sunt: Telekom Romania (Partener Principal), Allianz-Tiriac Asigurari, EY Romania, Alpha Bank, BCR Pensii, Microsoft România, BSA | The Software Allianz-Țiriac Asigurări, Coface România, REI Finance Advisors, Kompass România (Parteneri).

Partenerii media care susțin IMM ReStart sunt Manager Express, Ziare.com, Argeș Express, Transilvania Business, Business24, Radio Argeș Express, Curierul Zilei, Amcor, Cariere, Calendar Evenimente, Agerpres, Evenimente Biz, AvocatNet.ro, Spațiul Construit, Jurnalul de Afaceri, Pitesteanul.ro.

Proiectul va continua în 2015 cu evenimente organizate la Iași (9 iunie 2015), Târgu Mureș (17 septembrie 2015), Galați (15 octombrie 2015) și Oradea (19 noiembrie 2015). Pentru mai multe informații despre agendă, vorbitori și înscrieri, vă rugăm să accesați site-ul oficial al evenimentului: http://evenimente.doingbusiness.ro/event/33.

Pentru informații suplimentare, o puteți contacta pe dna. Silvia Codrea, event planner, la adresa de email:silvia.codrea@ibp.ro.