AMCOR realizează studiul “Piața de consultanță în management din România în perioada 2010-2011”

AMCOR, Asociaţia Consultanţilor în Management din România, invită în perioada
1 noiembrie -20 decembrie firmele de consultanță în management din România la realizarea studiului “Piața de consultanță în management din România în perioada 2010-2011”.

Chestionarul pe care se bazează studiul pieței românești de consultanță a fost dezvoltat cu sprijinul companiei de cercetare de piață Quantix Marketing Consulting și este disponibil spre completare tuturor reprezentanților de firme de consultanță în management.

Studiul își propune să ofere o imagine fidelă asupra schimbărilor care au intervenit în structura pieței de consultanță în cursul anului 2010, asupra oportunităților și constrângerilor cu care se confruntă firmele de consultanță din România, precum și asupra schimbărilor de percepție cu privire la rolul profesionalismului și al eticii pe piața de consultanță.

Cercetarea întreprinsă de AMCOR se înscrie în eforturile Asociației de a oferi firmelor de consultanță românești participante la chestionar, precum și firmelor membre, o imagine globală asupra situației curente din piață și a tendințelor resimțite.

AMCOR a realizat până în prezent două studii cu privire la piața de consultanță în management din România- un prim studiu cu privire la piața de consultanță din perioada 2008-2009, respectiv, un al doilea studiu care a vizat perioada 2009-2010. Ambele studii au fost transmise respondenților și concluziile au fost agregate în studiile anuale asupra pieței europene de consultanță în management realizate de FEACO, Federația Europeană a Asociațiilor de Consultanță în Management.

Respondenții acestui chestionar vor primi un exemplar tipărit din studiul Piața de consultanță din România în perioada 2010-2011, precum și un exemplar din studiul Onorarii și sisteme de onorarii în consultanță.