Cum mă atest naţional?


AMCOR, Asociaţia Consultanţilor în Management din România, este singura asociaţie a firmelor de consultanţă din România care derulează, de mai bine de 10 ani, o procedură de atestare națională a acestora. De asemenea, odată cu noile hotărâri ale Adunării Generale AMCOR, din 28 martie 2012, persoanele fizice autorizate care își desfășoară activitatea în acest domeniu se pot înscrie în Asociație și se pot atesta național.

Descărcați: PROCEDURA ATESTARE 2016

Prezenta procedură de atestare/reatestare se adresează firmelor de consultanţă membre AMCOR, dar și persoanelor fizice autorizate, şi are ca rol profesionalizarea pieţei de consultanţă din România, procedura de atestare/reatestare fiind organizată după modelul asociaţiilor europene, membre în FEACO (peste 25 de asociaţii din Europa).

AMCOR derulează cel puțin două sesiuni de atestare/reatestare națională anual.

Pași necesari
pentru înscrierea la atestare/reatestare:

1. plata taxei de atestare/reatestare pe baza facturii proforme primite de la AMCOR

2. trimiterea Anexelor 1-5 (din ghidul de atestare), în format electronic 

3. trimiterea dosarului de atestare/reatestare (descris în ghid, pag.7), în format fizic, la sediul AMCOR

Taxa de atestare/reatestare: 100 euro, se va plăti (la cursul BNR din ziua plății) în contul AMCOR: RO39BACX0000004521474001 RON deschis la UNICREDIT sucursala Ştefan cel Mare, în baza unei facturi proforme emise de AMCOR.